Zarząd
Adam Guz
Prezes Zarządu
Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie i University of West London. Założyciel, Partner Zarządzający i Członek Zarządu Seed Capital Sp. z o.o. Obecnie pełni również funkcję Prezesa Zarządu w spółce Seed PV Żarów sp. z o.o. Doradzał w 13. udanych IPO, w tym GRAAL S.A. oraz jednej z najbardziej innowacyjnych spółek w Polsce – Integrer, będącej właścicielem marki InPost. Ekspert w zakresie koordynowania projektów fuzji i przejęć (m.in. MBO/LBO) oraz pozyskiwania kapitału m.in poprzez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie i instrumenty dłużne. Założyciel firmy z obszaru corporate finance, która z sukcesem zrealizowała ponad 100 transakcji. Od 2019 r. zaangażowany w realizację projektów OZE jako CFO największej spółki obrotu w Polsce. W latach 2010-2020 pełnił funkcję Dyrektora Finansowego takich spółek jak: Respect Energy S.A., Siódemka S.A., BDSklep.pl oraz Glosel (właściciel Taniej Książki i Bee.pl). W latach 2000-2020 obejmował także funkcję Członka Zarządu i Rady Nadzorczej w kilkunastu spółkach, m.in. Alumast S.A., Consorg sp. z o.o., Superfish S.A., Graal S.A., Sare S.A. i GO TFI S.A. Autor powieści fabularnych osadzonych w realiach biznesowych, m.in „19 dołków, czyli jak ukraść spółkę” i „Banksterzy”, której ekranizacja pojawiła się w kinach w 2020 r.
Rada Nadzorcza
Roman Rafał Rachalewski
Przewodniczący Rady Nadzorczej
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego (specjalizacja: Rachunkowość) i studiów Executive MBA w polsko-kanadyjskim programie UQUAM SGH w Warszawie oraz posiadacz tytułu CFA. W latach 1998-2000 pracował w amerykańskiej firmie konsultingowej IMPAC realizującej projekty, które usprawniają kluczowe procesy biznesowe w polskich przedsiębiorstwach tj. Rafako, Unicom Bols Group (obecnie podmiot z grupy CEDC) i Okocim. Od 2003 do 2005 r. odegrał istotną rolę w tworzeniu dwóch polskich start-upów. W latach 2003-2007 był związany z branżą konsultingową. Od 2007 do 2017 r. realizował działania na rzecz funduszu typu Private Equity – EMSA Capital, inwestującego w zagrożone aktywa średniej i dużej wielkości na terenie Europy Środkowo-Wschodniej i przywracającego im zdolność konkurowania na swoich docelowych rynkach. Od 2018 roku do 2020 roku pracował w Liberty Motorcyles i współzarządzał segmentem motocyklowym firmy Inter Cars S.A. Obecnie świadczy usługi doradztwa finansowego, biznesowego, doradztwa w zakresie fuzji i przejęć. Roman Rachalewski spełnia kryterium niezależności.
Bartłomiej Bańkowski
Członek Rady Nadzorczej
Absolwent ukończonych z wyróżnieniem studiów z zakresu finansów i rachunkowości na kierunku „Strategie inwestycyjne i kapitałowe” i studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego. Ponadto ukończył studia podyplomowe z zaawansowanej ekonometrii na London School of Economics. Bartłomiej Bańkowski ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze: badań rynkowych, analizy sektorowej, strategii konkurencji, zarządzania wiedzą i procesami analitycznymi w organizacjach, a także competitive intelligence i business intelligence. Zdobywał je m.in. jako Global Product Manager w koncernie analitycznym Euromoney CEIC, zarządzając oddziałem europejskim producenta oprogramowania Business Intelligence PROGNOZ, oraz jako zarządzający obszarem analiz w firmie konsultingowo-badawczej PMR. Obecnie pełni rolę Prezesa Fundacji Promocji Pracy Zdalnej InSpatium i rozwija projekty analityczne, innowacyjne oraz sprzedażowe w spółce Migtel sp. z o.o. Bartłomiej Bańkowski spełnia kryteirum niezależności.
Wojciech Tomikowski
Członek Rady Nadzorczej
Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, a także kursów managerskich i finansowych na London Business School, Harvard Business School oraz Wharton. Doświadczony partner w funduszach Private Equity i Venture Capital oraz współzałożyciel firmy biotechnologicznej. Uczestniczył w kilkudziesięciu transakcjach M&A. Bogate doświadczenie managerskie zdobywał, pracując na stanowisku Dyrektora Generalnego w globalnej korporacji w Ameryce Południowej, Chinach, Rosji i Europie. Wojciech Tomikowski spełnia kryterium niezależności.
Mirosław Barszcz
Członek Rady Nadzorczej
Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, na którym uzyskał tytuł magistra nauk prawnych. Członek Rady Nadzorczej spółki Torpol S.A., gdzie sprawuje funkcję Przewodniczącego Komitetu Audytu. Przedsiębiorca specjalizujący się w obszarze doradztwa biznesowego i finansowego. W latach 2016-2019 pełnił funkcję Prezesa Zarządu BGK Nieruchomości S.A. (następnie PFR Nieruchomości S.A.), a od 2016 r. do 2020 r. był członkiem Rady Nadzorczej PKO BP S.A., gdzie sprawował funkcję Przewodniczącego Komitetu Audytu i Członka Komitetu Strategii. Wcześniej pracował również jako doradca w departamencie strategii w PGNiG S.A., w którym odpowiadał za obszar regulacji.
Mirosław Barszcz łączy rozległe doświadczenie biznesowe, zdobywane m.in. w międzynarodowych firmach doradczych oraz prawniczych (tj. EY, PwC, Baker&McKenzie), z doświadczeniem w administracji rządowej, w której pełnił funkcje Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Finansów, Ministra Budownictwa i Koordynatora Rady Mieszkalnictwa (organu doradczego Prezesa Rady Ministrów). Mirosław Barszcz zapisał się na kartach historii jako współtwórca programów i strategii rządowych w zakresie podatków, mieszkalnictwa, polityki rodzinnej i demograficznej, społeczeństwa informacyjnego, przedsiębiorczości oraz edukacji. Jego doświadczenie obejmuje także branże energetyczną, nieruchomości i budownictwa, finansów, informatyki oraz telekomunikacji.
Małgorzata Zielińska
Członek Rady Nadzorczej
Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku informacji naukowej, a także dwóch kierunków studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania oraz Rachunkowości i Finansów. Ponadto ekspertka Akademii Biznesu Banku Pekao S.A. oraz absolwentka kursu księgowości dla samodzielnej księgowej, a także kursu rozwoju potencjału menadżerskiego w oparciu o model w oparciu o model Extended DISC. Posiada ponad 30-letnie doświadczenie w bankowości zdobyte głównie w Banku Pekao S.A. i bankach grupy Pekao S.A. oraz Alior Bank w tym 10-letnie doświadczenie w audycie, kontrolingu, ryzyku operacyjnym oraz rachunkowości i księgowości bankowej, w tym jako główna księgowa, a także 6-letnie doświadczenie na stanowiskach dyrektorskich i menadżerskich. Poza doświadczeniem z sektora bankowego, 3 lata pracowała w handlu, a przez ponad 9 lat jako księgowa, do dzisiaj prowadząc jako samodzielna księgowa biuro rachunkowe. Dzięki połączeniu doświadczenia zawodowego i wykształcenia kierunkowego jest osoba zarówno znającą praktyki audytorskie i kontrolne, posiadającą wiedzę księgową jak i zdolności menadżerskie. Małgorzata Zielińska spełnia kryterium niezależności.